Selles loos vaatame naisi, kes on ilutööstuses suutnud teha täieliku läbimurde. Vaatame, kuidas nad alsutasid ning mis aitas luua vundameti nende edule. Loodetavasti leiad nende lugudest nii pisut inspireeritat ka enda jaoks.

 

Sara Blakely, firma: SPANX

Copyright Getty Images Ltd.

Kui Sara Blakely oli 29. oli tal kogunenud sääste tervelt 5000 dollari ulatuses. Selle otsustas ta investeerida avastamaks midagi, mida kõlbab kanda ta valgete teksade all. Mõneti üllatavalt varasemale Disneylandi kassatöölisele ja faksimasinate ukselt uksele müüjale leidis ta pool aastat hiljem oma aluspesu Oprah lemmiktoodete nimekirjast. Peale seda suutiski ta kasvatada oma aluspesu äri Atlanta väikekorterist 250 000 000 aastakäibega korporatsiooniks. Päris muljetavaldav.


 

 

Gisele Bundchen, firma: Sejaa Skincare

Copyright Getty Images Ltd.

Alustas Gisele küll väga eduka modellina, kuid nüüd on ta tuntud kui nahahoolduse toodete ettevõtte omanik. Tema loodud nahahoolduse kollektsioon Sejaa on nii populaarne, et seda soovivad ära osta mitmed suurkorporatsioonid. 


 

 

Tory Burch, firma: Tory Burch

Copyright Getty Images Ltd.

Jah, Tory on miljardär ja selle faktiga on juba pool juttu räägitud. Ilmselt mäletavad paljud ka, et just tema oli see naine, kes tuli välja 200 dollarit maksvate balleriinadega. Ta on teinud koostööd mitmete disaineritega alates Vera Wangist, Ralph Laurenist kuni Narciso Rodriguezeni. See kõik tõi ta aga oma disainibrändi loomiseni, mille ta käivitas iseseisvalt Manhattani korterist. Sarnaselt nii mõnelegi teisele sai ta tõelise lisabuusti 2005. aastal, mil Oprah ta toodetest väga positiivselt rääkis.


 

 

Beyonce Knowles, firma: House of Dereon

Copyright Getty Images Ltd.

Beyonce lõi selle brädni tegelikult koos oma emaga (Tina Knowles) ja juba 2004. aastal. Kuidas see alguse sai? Väga lihtsalt. Beyonce alustas nimelt internetis lahedate aksessuuaaride ja lihtsa disainiga riideesemete müümist, kasutades selleks ära oma interentilehekülge ja luues esimese poe aadressile: shop.beyonce.com. Suur osa tema esialgsest tootevalikust oli lihtsalt stiilsed riideesemed, mida ta suures koguses sisse ostis (saades nii meeletuid soodustusi) ning millele ta siis lihtsalt oma kaubamärgi peale pani.


 

 

Rosalia Mera, firma: Inditex

Copyright Getty Images Ltd.

Praeguseks hetkekes on Rosalia Mera kaas-astutajaks ühele tervet maailma puudutavale ettevõttele, mille nimeks on Inditex. Muuhulgas kuulub sellele firmale ka soodusrõivaste bränd Zara. Selles äris on ta koos oma eks-mehega (Amancio Ortega). Kuidas Rosaria aga alustas? 11. aastaselt jättis ta koolis õppimise pooleli ja hakkas tegema tööd õmblejana. Tema esimeseks tõsisemaks ettevõtluseks võibki pidada klieitide, seelikute ja isegi pesu iseseisvat õmblemist ning seejärel müüki oma kodust. 


 

 

Sofia Vergara, firma: Latin WE

Copyright Getty Images Ltd.

Paljud meist ilmselt ei teagi, et näitlemise kõrvalt on Sofia tegelenud juba 17 aastat talentide otsingu ja vahendamisega. Sellega paralleelselt on ta arendanud ka ettevõtet Latin WE, mis on suunatud latiino-staaride ja nende fännide kokkuviimisele. Eelmisel aastal tegi ta sellega 27 000 000 USD käivet omades mitmeid kadestamisväärseid koostöölepinguid, muuhulgas ka näiteks Pepsi-ga.

 

 


Diane Von Furstenberg, firma: DVF

Copyright Getty Images Ltd.

Belgialasest Furstenberg lõi oma riidebrändi juba 1970. aastal. Selle kogu käivitamise kulu oli vaid 30 tuhat USD. Tänaseks päevaks on temast saanud oma riigis absoluutne valdkonna liider. Lisaks on ta ka kohaliku disainerite kaubanduskoja president juhtides nii sisuliselt 350 kohalikku parimat disainerit.